sâmbătă, 22 mai 2010

SCRISOARE DESCHISA FRATELUI ABU AL OLA


 بسم الله الرحمن الرحيم

Assalam aleikum!


Frate Abu al Ola, in calitatea dumneavoastra de leader al Centrului Cultural Islamul Azi, va rog frateste,  sa luati act de  modul in care o parte din administratorii forumului ISLAMUL AZI se comporta cu unii dintre membrii forumului.

Astfel, atitudinea agresiva, calomniile, jignirile, banuielile nejustificate, sunt la ele acasa daca indraznesti sa iti exprimi liber opinia, sau sa ai un drept la replica.

Unul dintre administratorii forumului, mi-a explicat foarte elegant, ca pe acest forum nu se aplica sub nici o forma regulile jurnalismului:

„Nu suntem obligati sa acceptam pe forum mizeriile oricui in numele "libertatii de exprimare".”

„Si nu vreau discutii despre libertatea de exprimare si obiectivitate...”

Este dreptul dumnealor sa nu respecte regulile jurnalismului, dar macar regulile bunului simt ar trebui  respectate.

Pe forumul mai sus mentionat, o anume doamna/domnisoara psiholog Andra Popescu, a semnalat faptul ca a primit un e-mail anonim de amenintare.Unul dintre administratorii forumului si-a exprimat banuiala, fapt total neislamic, ca autorul e-mailului ar fi un anume Abdu:

Exista un domn Abdu care pe la toate ocaziile incepe cu astfel de discursuri si nu este singurul.”

Acest „domn Abdu”, este fratele nostru AbduRahman  Paraschiv, care a avut un cont de utilizator pe forumul Islamul Azi, dar in urma cu mai bine de un an, a fost banat fara avertisment si fara explicatii, singura explicatie venind telefonic din partea fratelui administrator Cherim Enghin:


                      „pentru ca asa vreau eu.....”

Vazandu-se acuzat ca a trimis un e-mail de amenintare cuiva, in mod firesc, fratele AbduRahman Paraschiv a vrut sa isi exprime punctul sau de vedere vis-a-vis de problema respectiva.Cum contul sau este banat, m-a rugat sa postez pe contul meu dreptul sau la replica, lucru pe care l-am si facut.
Imediat (sau aproape imediat) dupa ce am postat dreptul la replica al fratelui AbduRahman Paraschiv, administratorii forumului au sters postarea si au inceput un „macel” verbal asupra mai multor persoane,  printre care si eu, sub amenintarea ca daca cracnesc, ma baneaza si pe mine.Sora administrator Gabi Umm Aishah m-a avertizat delicat:

„Daca dvs reveniti cu aceleasi comunicate, si contul dvs va fi banat.”

Iata si alte exemple de „gingasie” si comportament islamic ale sorei administrator Gabi Umm Aishah din „macelul” ce a urmat stergerii postarii mele:

„Domnul Abdu sa nu mai faca pe inocentul si nevinovatul.”

Dansa are probabil DOVEZI ca „domnul Abdu” este vinovat.Sa arate in mod clar DOVEZILE ei.Si nu doar niste vorbe rastite.Eu pot dovedi tot ceea ce spun sau scriu.

„Poate sa foloseasca in continuare mijloace precum blogul dvs de stiri, alte bloguri, forumul dvs, comentariile de la toate articolele aparute in ziare pentru a-si propaga ideile si minciunile, dezinformarile, rautatile si fitnah pe care o face.”

Sa vina sora administrator Gabi Umm Aishah cu DOVEZILE dansei ca ceea ce a scris fratele AbduRahman sunt „minciuni, dezinformari, rautati”.Sa arate in mod clar DOVEZILE ei, nu doar niste vorbe rastite.

„Si dreptul la replica mi se pare de-a dreptul hilar, cand in deontologia lor jurnalistica, care dau cu prisosinta dovada pe blogul de stiri, au sters comentariile care i-au incomodat, au lasat cuvintele de mahala ale altora si dreptul la replica a lipsit cu desavarsire.”


„NU ne ascundem dupa deget, adica in spatele unui blog care se vrea de stiri, care la umbra unor stiri nationale si internationale isi insereaza atacuri si minciuni la adresa altor fundatii,”

Sa vina sora administrator cu DOVADA ca eu sau fratele AbduRahman avem o cat de mica implicare in politica sitului IslamRoumaniaNews.La rugamintea fratelui Salahudin am publicat cateva articole pe situl respectiv.Atat si nimic mai mult.Noi nu am sters si nu am recomandat stergerea unora sau altora dintre mesaje.

„injurii si aprecieri la adresa unor subiecte pentru care nu sunt pregatiti nici macar cat un elev de clasa 1. „

Sa vina sora administrator cu DOVADA ca eu sau fratele AbduRahman am adus injurii cuiva, sau ca aprecierile facute pe marginea subiectelor abordate sunt eronate (aprecieri facute de un elev in clasa 1).DOVEZI, nu vorbe rastite.

„Domnul Abdu poate sa isi foloseasca timpul pentru a-si continua interpretarea versetelor din Coran (caci oricum are o pregatire teologica si lingvistica mult mai vasta decat cei care lucreaza in fundatie sau la liga), impreuna cu echipa sa, care ma indoiesc ca ar fi in stare sa citeasca un verset in limba araba. Dar cum sunt profesionisti si obiectivi, ei pot sa interpreteze Coran, sa sugereze ca traducerea este shirk, desi nu au nici pregatire de limba araba si nici teologie. Dar mai conteaza? „

Ironia fina si manipularea ieftina a sorei administrator Gabi Umm Aishah sunt grozave, dar, sa aduca si DOVADA teologica ca ceea cea am scris in acele articole nu este corect.Nu DOAR vorbe rastite.
Observ cu groaza, sora Gabi Umm Aishah, cat de putin va pasa ce informatie islamica iau cei ce intra pe situl si forumul Islamul Azi.Pe dumneavoastra va intereseaza cat de prietenoasa este atitudinea unuia sau altuaia fata de dumneavoastra.Foarte islamic!
In alta ordine de idei, am avut discutii despre gravele greseli din Quran cu domnii Gemaledin Demirel (acum aproximativ un an , in biroul dansului la Liga Culturala si Islamica, sau mai nou Asociatia Liga Culturala si Islamica, ca tot isi schimba numele si orasul de resedinta, nu stiu de ce!) si Cherim Enghin (telefonic acum 2 saptamani) in care si dinsii aveau pregatirea unui elev de clasa 1, pentru ca au recunoscut ca sunt grave greseli in Traducerea Sensurilor Quranului in limba romana.
Domnilor, daca sunteti intradevar niste domni si BARBATI MUSULMANI, recunoasteti acest lucru!
Oricum,  exista dovezi  ca faceti parte din comisia care se ocupa cu remedierea greselilor din Traducerea Sensurilor Quranului in limba romana.


„Cred ca se intrece orice limita a bunului simt si a manierelor elementare oricarui OM, ca sa nu mai spunem MUSULMAN. Iti faci nevoiele in sufrageria unui om si ceri si hartie igienica. Asa sunteti dvs, dl Abdu.”

Fara comentarii.O exprimare demna de o femeie musulmana.


„Si inainte sa veniti cu discursuri si lectii de religie si cu 2 hadisuri la care le dati copy paste din alta carte, faceti-va timp sa studiati, apoi sa aplicati, apoi sa ii invatati pe altii.”

Sora administrator Gabi Umm Aishah, aduceti DOVADA ca am dat copy-paste   la 2 hadisuri, aduceti DOVADA ca nu am studiat, aduceti DOVADA ca ceea ce am scris nu este corect.DOVEZI teologice, nu DOAR vorbe rastite.

„Sa nu credeti ca si eu si fratele Halim am innebunit sau brusc ne lipseste o doaga.”

Ar putea avea cineva aceasta banuiala?

„Evident, aceeasi mixtura de copy/paste din stanga in dreapta si aceeasi confuzie de termeni, idei, ideologii, grupari, secte, scoli, curente etc”

Din nou, sora administrator Gabi Umm Aishah, sa aduca DOVADA  confuziei noastre vis-a –vis de termeni, ideologii, secte,scoli, curente, etc.
DOVEZI, nu DOAR vorbe rastite.

„Chiar daca nu vreti sa va ascundeti ura si josnicia”

Multumesc foarte mult, sora Gabi Umm Aishah, pentru aprecierea facuta.Daca nu ai o DOVADA, cat de mica macar,pentru a ma numi josnic, nu stiu cum te poti uita in oglinda, sau in constiinta dumitale, si sa te numesti musulmana.

„Si poate tinem la cei care ne viziteaza forumul pentru a-i scuti de a va vedea aceste lucruri. Nu tot ce sunteti dispus sa aratati sunt altii dispusi sa priveasca.”

In acest moment forumul are 1763 de membrii inscrisi, si foarte multi vizitatori care nu au cont.Chiar credeti ca puteti dumneavoastra sa stiti ce vor ei sau nu.Marea majoritate a oamenilor, mai au si prostul obicei de a gandi.

„Cat priveste legaturile Taibei cu Fratii Musulmani, nici macar nu va cer vreo dovada, caci articolul dvs despre extremisti si curente, legaturi intre musulmani denota clar ca HABAR NU AVETI de curentele islamice, ati preluat niste denumiri pe care nu le stapaniti, nu intelegeti ideologii, diferente de ideologii, relatiile dintre diferite curente. Adica ar fi cazul sa puneti mana sa cititi inainte sa preluati niste idei si sa vi le asumati.”

Eee, aici e problema.Avem dovezi, de toate felurile.Atat de multe dovezi, incat vom face un blog dedicat exclusiv Fratilor Musulmani, in care vom prezenta istoria lor, activitatea lor recenta, membrii marcanti, activitatea lor in Romania, etc.Avem DOVEZI din Romania , din strainatate, ba chiar din interiorul organizatiei dumneavoastra.
Dar nu inteleg de ce va impacientati, noi nu am facut nici un fel de apreciere la adresa Fratilor Musulmani. Nu am spus nimic, nici de bine, nici de rau.
Ba chiar va pot spune, ca citind materialele despre Fratii Musulmani, am ramas placut surprins de principiile care au stat la baza formarii organizatiei.

„Inainte de a ne spune nou ce trebuie sa stergem de pe forum, mai bine ati invata ceva despre islam si ati sterge toate prostiile scrise de dvs. Pacat ca stiinta nu v-a atins suficient incat sa si distingeti.”

Sora administrator Gabi Umm Aishah, inca odata, DOVADA ca ceea ce am scris sunt prostii.DOVEZI CLARE, nu vorbe rastite.

„I`am pus niste intrebari pe care nu mi a dat nici un raspuns”

Frate Abd Al Halim, glumesti, cum sa iti raspunda daca e banat?Si in urma acestei postari, foarte probabil, si eu voi fi banat .Poate numai la „Raspundem ascultatorilor” la Radio Romania Actualitati sa iti mai putem raspunde.Glumesc, sper ca ai simtul umorului si gluma mea nu ti s-a parut deplasata.Daca da, ai scuzele mele.

In legatura cu jignirile si acuzele ce mi-au fost aduse pe forumul Islamul Azi, vreau sa fac urmatoarele precizari:

*Nu am fost la hajj nici pe banii Taiba, nici trimis de Taiba (sau de orice ONG din familia Taiba)

*NU AM SOLICITAT SI NU AM PRIMIT NICIODATA  BENEFICII MATERIALE SAU DE ALTA NATURA DE LA FUNDATIA TAIBA SAU DE LA ONG-URILE DIN FAMILIA TAIBA.

*NU AM SOLICITAT SI NU AM PRIMIT NICIODATA BENEFICII MATERIALE SAU DE ALTA NATURA DE LA MUFTIATUL CULTULUI MUSULMAN DIN ROMANIA, SAU PERSONAL, DE LA MUFTIUL CULTULUI MUSULMAN DIN ROMANIA, DOMNUL IUSUF MUURAT.

*MILITEZ PENTRU RESPECTAREA LEGII IN ROMANIA, SI CONSIDER CA ACEASTA ESTE O DATORIE RELIGIOASA A MUSULMANILOR, RESPECT INSTITUTA MUFTIATULUI, DAR NU SUNT DE ACORD CU FOARTE MULTE DIN ACTIUNILE ACTUALULUI MUFTIU. 
*Sunt o persoana particulara,  nu intentionez si nu am de ce sa tiparesc reviste , carti, etc, sa dau mese de Ramadan (poate doar in mod cu totul si cu totul  privat).

*Nu sunt membrul niciunei organizatii,  fie ea cu sau fara  personalitate juridica.

*Sunt o persoana particulara si independenta, iar colaborarile mele cu IslamRoumaniaNews si proiectul ”CORANUL TRADAT” sunt proiecte punctuale.Nu sunt implicat in nici un fel de aliante, si nici nu intentionez sa ma implic, datoria de musulman facandu-ma sa actionez, in masura posibilitatilor si capacitatilor, atunci cand vad ca ceva  este gresit, sau nu este in regula.

Frate Abu al Ola, sper ca jignirile si atacurile sa inceteze.Nu este greu, trebuie doar sa avem un comportament islamic, sa fim cinstiti , sa recunoastem atunci cand gresim, si sa fim constienti ca nu se poate face ceva halal cu ceva haram.

De fapt, valorile care ne apropie sunt mai multe si mai valoroase, decat divergentele ce ne despart.

Cu deosebit respect si consideratie,
 Marian Vaduvici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu