duminică, 16 mai 2010

PE 10 IUNIE, ALEGERI LA MUFTYAT.VIITORUL SUNA BINE !

بسم الله الرحمن الرحيم



Dupa alegerile pentru Consiliul Sinodal, iata ca pe data de 10 iunie 2010 vom avea si alegeri pentru functia de Muftiu al Cultului Musulman din Romania.Candidatii sunt , actualul Muftiu, domnul Muurat Iusuf, si domnul Gefar Tuncel,imam al orasului Harsova.
Daca pe actualul muftiu il cunosc destul de bine, despre contracandidatul sau, nu stiam absolut nimic.Dorind sa imi fac o imagine despre dansul, am cautat cateva informatii.Dupa ce le-am aflat, a trebuit sa ma asez si sa respir adanc.....
Dar, iata cate ceva din "faptele da curaj" ale ambilor candidati.

Domnul MUURAT IUSUF                                                                  

"Deşi au plătit câte 1500 de euro, pelerinii au dormit în cort şi au cerşit pâine

Mai mulţi musulmani care s-au întors recent de la pelerinajul la Mecca şi Medina îl acuză pe Muftiul Iusuf Muurat că i-a înfometat şi i-a ţinut în condiţii mizere, deşi au plătit câte 1500 de euro de persoană. “Am stat opt zile ca animalele, într-un cort cu noroi pe jos, fără saltele şi am mâncat pâine uscată şi din când în când orez, pe care le-am cerşit de la alte grupuri de pelerini. Înainte de plecare, muftiul ne-a promis că vom fi cazaţi în hoteluri de trei stele şi vom primi trei mese pe zi, în sistem de bufet suedez. Cine plăteşte acum pentru această bătaie de joc?”, se întreabă retoric Mubin Kurtseit, unul dintre participanţii recent întorşi din pelerinaj. Când pelerinii i-au cerut explicaţii, muftiul a dat vina pe preşedintele Fundaţiei Taiba (coorganizator al pelerinajului), Dr. Abu Al-Ula Al-Ghaithi, care ar fi primit banii şi trebuia să se ocupe de cazare şi masă. În replică, Abu Al-Ula Al-Ghaithi ne-a declarat că el nu a primit banii la care face referire muftiul.



Muftiul şi-a racolat clienţii cu promisiuni

Mubin şi Chianie Kurtseit, doi musulmani din Medgidia, au decis să meargă în acest an în pelerinaj la Mecca. Datorită vârstei înaintate (peste 70 de ani), cei doi soţi au vrut să “scurteze” drumul şi să facă deplasarea cu avionul. Cu ceva timp înainte de data plecării, ei au văzut pe geamul geamiei din Medgidia un anunţ al unei firme de turism care organiza pelerinaj cu avionul, la preţul de 1780 euro.
“Muftiul ne-a sfătuit să nu mergem cu acea firmă, pe motiv că organizatorii nu ar fi serioşi şi că nu oferă condiţii bune. Ne-a convins să mergem în grupul format de Muftiat. Am acceptat, (chiar dacă deplasarea urma să se facă cu autocarul), mai ales pentru că însoţitorul grupului era chiar consilierul muftiului, Ablachim Onder, care fusese coleg de şcoală cu fiul meu. Am considerat că pot să am încredere în Muftiu, dar m-am înşelat amarnic! Pelerinajul a fost un chin şi o bătaie de joc”.

“Am cerşit mâncare pe la jeep-urile arabilor bogaţi”

27 de români musulmani au plătit câte 1500 euro şi au plecat în pelerinaj, convinşi, aşa cum le spusese muftiul, că vor fi cazaţi la hoteluri de trei stele şi vor primi mâncare la discreţie. Ajunşi la Medina, românii au fost cazaţi într-un hotel insalubru (eu i-am spus „Hotel Urziceni, atât era de murdar şi prăpădit”, ne-a spus interlocutorul nostru), unde au fost serviţi cu pâine uscată şi orez.
Atunci când grupul a ajuns la Mecca, consilierul Onder l-a întâlnit pe reprezentantul Taiba, Dr. Abu Al-Ula Al-Ghaithi, care s-a dezis de orice obligaţie faţă de ei. L-a întrebat pe Onder dacă în grupul lor se află persoane care să fi plecat la pelerinaj din partea fundaţiei şi când a aflat că nu, le-a spus că fiecare grup este pe cont propriu.
Pelerinii au aflat la Mecca faptul că muftiul nu plătise niciun ban pentru cazarea sau masa lor. În consecinţă, românii au fost primiţi de milă într-un cort instalat direct pe pământ, în care au locuit opt zile. În tot acest timp, au mâncat pâine goală şi orez, pe care le-au cerşit altor grupuri de pelerini, în special de la “fraţii” bulgari şi reprezentanţii Taiba.
“Am avut la noi 2000 de euro, dar nu aveam de unde să ne cumpărăm mâncare, căci tabăra de corturi era amplasată într-un loc izolat, pe câmp. 15 zile nu am ştiut ce înseamnă o mâncare caldă sau trei mese pe zi. Am fost puşi în situaţia de a cerşi mâncare pe la jeep-urile arabilor bogaţi, care treceau pe acolo. A fost ruşinos şi umilitor”, ne-a povestit Mubin Kurtseit.
Tot el ne-a relatat că în ziua de Bairam au plătit câte 110 dolari pentru sacrificiul ritualic şi doar aşa au primit o bucată de carne pe care a împărţit-o întreg grupul.

Muurat le-a cerut pelerinilor să nu spună nimănui prin ce umilinţe au trecut

La întoarcere, grupul a fost aşteptat la Istanbul de Muftiul Muurat, care a dat vina pe partenerul de la Taiba pentru toate cele întâmplate. Oamenii i-au cerut socoteală pentru banii pe care i-au plătit şi muftiul le-a făcut calculul pe loc: din cei 38.000 euro strânşi de la participanţi, a plătit 8000 pentru transport, iar restul i-a dat doctorului Abu Al-Ula Al-Ghaithi de la Taiba. Pentru a fi mai convingător, Muurat le-a promis participanţilor la pelerinaj că luni, 7 decembrie, va organiza o întâlnire cu doctorul şi pelerinii, unde se vor lămuri lucrurile. Întâlnirea nu a mai avut loc, iar muftiul nici nu le-a mai răspuns la telefon.
“Muftiul ne-a ameninţat că dacă povestim cuiva despre greutăţile şi umilinţele de la pelerinaj, nu ne dă binecuvântarea şi nu vom avea parte de beneficiile spirituale acestui drum”, ne-a declarat Kurtseit.

Doctorul nu ştie nimic de bani

Am discutat şi noi cu Abu Al-Ula Al-Ghaithi, care a negat că a primit de la muftiu cei 30.000 de euro şi ne-a rugat să revenim după câteva ore cu un telefon, pentru a lămuri această situaţie. În trei zile, cât a trecut de la discuţia respectivă, Abu Al-Ula Al-Ghaithi nu ne-a răspuns la telefon.
Trebuie să mai precizăm că soţii Kurtseit nu au primit chitanţă pentru banii pe care i-au dat muftiului, ceea ce ne trimite cu gândul la o eventuală evaziune fiscală.
Contactat telefonic, Iusuf Muurat a refuzat să discute despre acest subiect şi ne-a ameninţat cu un proces: “Scrieţi ce vreţi, oricum vă dau în judecată!”

Muftiul a fost refuzat de autorităţile din Arabia Saudită

Preşedintele filialei Constanţa a Fundaţiei Taiba, Nerdin Bari, ne-a confirmat faptul că doctorul Abu Al-Ula Al-Ghaithi a mers în urmă cu câteva luni în Arabia Saudită împreună cu Iusuf Muurat, pentru a-l ajuta să obţină o acreditare pentru organizarea pelerinajului, din partea autorităţilor. Saudiţii au refuzat să acrediteze Muftiatul Cultului Musulman din România, ca organizator de pelerinaj. Probabil că din acest motiv, muftiul a fost nevoit să se folosească de Taiba, pentru “intrarea” la pelerinaj.
Pelerinii Taiba au plecat cu avionul şi au beneficiat de cele mai bune condiţii de cazare şi masă, în timp ce grupul plecat prin intermediul Muftiatului a stat la mila “fraţilor” musulmani.
În aceste condiţii rămâne nelămurit un lucru: Cine a băgat în buzunar banii cu care ar fi trebuit plătite serviciile pentru pelerinii români? Până la elucidarea aranjamentelor dintre cei doi (muftiul şi doctorul), Iusuf Muurat este responsabil în faţa celor de la care a primit banii.

Fundaţia Taiba este “bună” doar atunci când serveşte intereselor lui Muurat

Scandalul pelerinajul din anul acesta redeschide subiectul relaţiilor dintre Muftiul Iusuf Muurat şi Fundaţia Taiba.
În acest context, trebuie să ne amintim că în urmă cu doi ani muftiul declara că Taiba nu are dreptul să organizeze pelerinajul la locurile sfinte, cum nu are voie să desfăşoare niciun fel de activităţi fără acordul său: „Singura instituţie care reprezintă, din punct de vedere religios, comunitatea musulmană din România este Muftiatul. De asemenea, dacă nu au vizul nostrum, ei (cei de la Taiba) nu vor putea să desfăşoare nicio acţiune, nici măcar împărţirea de reviste sau alte materiale în geamii sau în alte spaţii ale Muftiatului”.
Tensiunile dintre cele două părţi au atins cote maxime în timpul disputelor legate de caricatura Profetului. Atunci, reprezentanţii Taiba au organizat o campanie de informare în care au împărţit broşuri despre viaţa Profetului Mahomed. Muftiul i-a acuzat că sunt radicali şi a trimis poliţia la geamiile unde se împărţeau aceste materiale.
În această situaţie, ne întrebăm de ce Muftiul nu este consecvent. Dacă el consideră că Taiba este o organizaţie radicală, de ce organizează pelerinaj împreună? Sau atunci când îi servesc interesele, cei de la Taiba sunt buni?!"

Sursa :dezvaluiri.ro

"Familia fetei din Valu lui Traian, decedată în Spitalul Fundeni îl acuză pe şeful Cultului Musulman. muftiu iusuf murat

Familia fetei din Valu lui Traian, decedată la Spitalul Fundeni din Bucureşti în ziua de Cărciun îl acuză pe şeful Cultului Musulman, Iusuf Muurat, de indiferenţă şi neimplicare în problema lor. “Deşi era o situaţie gravă,care privea religia musulmană şi tradiţiile noastre, Muftiul nu a vrut să ne ajute. Ne-a minţit că ne ajută, dar nu a făcut-o. Mai mult ne-au ajutat creştinii. Singura lui problemă era să nu se facă tam-tam în presă”, a declarat pentru ziarul DEZVĂLUIRI Mustafa Esan, văr primar cu tânăra decedată.
Cazul tinerei de 25 de ani, Elfidan Borali, decedată la Spitalul Fundeni în ziua de Crăciun, în urma unei complicaţii cardiace, survenite la scurt timp după ce a născut o fetiţă, a ţinut prima pagină a ziarelor. Din cauza birocraţiei din sistemul sanitar, familia a fost în imposibilitatea de a lua trupul tinerei din morga spitalului, pentru a-l îngropa în 24 de ore de la deces, aşa cum prevede religia musulmană. Mai mult decât atât, rudele lui Elfidan au fost jignite şi ironizate pentru că sunt credincioşi musulmani, de către un angajat de la morga spitalului.


Filmul evenimentelor

- 25 decembrie, ora 3, Elfidan Borali decedează la Spitalul Fundeni din Bucureşti.
- 25 decembrie, ora 8.30, familia îl sună pe medicul Iosifescu. Deşi era liber, acesta vine la spital, dar nu îi poate ajuta, căci trebuie vorbit cu cineva de la morgă.

- 25 decembrie, în jurul prânzului, familia îl găseşte pe un anume Dorel, angajat la morgă şi îl roagă se le dea trupul tinerei. Dorel îi jigneşte şi face afirmaţii discriminatorii cu privire la religia musulmană.
- 25 decembrie, după amiază, familia îi telefonează Muftiului Iusuf Muurat pentru a-i cere sprijinul într-o chestiune care ţinea de tradiţiile musulmane dar şi de autorităţile statului român. Şeful cultului le promite ajutorul, dar apoi nu mai răspunde la telefon.
- 26 decembrie, pe la ora 12, familia decedatei obţine de la un jurnalist numărul de telefon al Ministrului Sănătăţii, Ion Bazac, şi îl sună.
- 26 decembrie, ora 13, rudele sunt primite în audienţă la Ministerul Sănătăţii de către ministru şi subsecretarul de stat Raed Arafat. Ministrul Bazac telefonează mai multor persoane, printre care managerului spitalului. Acesta din urmă dă vina pe sistem şi pe Primăria Sectorului 2.
- 26 decembrie ora 14, rudele familiei se întorc la morga spitalului, unde un angajat sparge lacătul de la morgă, de unde ia corpul tinerei şi documentele necesare înhumării.
- 26 decembrie, ora 16, familia obţine certificatul de deces de la Primăria Sectorului 2.
- 26 decembrie, ora 17, când erau deja pe drum spre Valu lui Traian cu corpul fetei, Muftiul a sunat-o pe una dintre rude şi i-a spus că a aranjat lucurile şi că problema se va rezolva într-o zi-două.

“Nu suntem terorişti!”

Vărul decedatei, Mustafa Esan este contrariat de tot scandalul care a fost creat în jurul acestei poveşti, dar şi de lipsa de reacţie a unora dintre cei implicaţi.
Reacţia angajatului morgii “Dorel” (despre care managerul spitalului nici nu ştia că există) a transformat tot incidentul într-unul religios. “Ne-a deranjat foarte tare faptul că acel angajat, Dorel, ne-a vorbit urât şi ne-a jignit religia. Noi suntem cetăţeni români de etnie tătară şi vrem să ne bucurăm de aceleaşi drepturi cu ceilalţi cetăţeni ai României. De asemenea, suntem contrariaţi de comentariile care apărut pe siteurile unor ziare din România, unde noi suntem comparaţi cu fundamentaliştii şi teroriştii. Noi suntem oameni paşnici, cu activităţi ca ale celorlalţi concetăţeni. Să fim comparaţi cu islamiştii radicali este o gravă confuzie”.
În schimb, Esan îl laudă pe Ministrul Sănătăţii şi pe subsecretarul de stat, pe care i-a găsit la birou, deşi era a doua zi de Crăciun: “Cei doi oficiali au fost foarte prompţi şi ne-au ajtat foarte mult. Domnul ministru a pus imediat mâna pe telefon şi a dat ordin să ni se rezolve problema. Chiar şi dânsul a fost uimit când a aflat că în zilele libere serviciul de morga al spitalelor este întrerupt în toată ţara. Eu consider că aceasta este o greşeală a sistemului sanitar”.
Esan are cuvinte de laudă şi pentru angajaţii Primăriei Sectorului 2, care au înţeles că e vorba de o situaţie mai specială şi au stat două ore peste program, pentru a le elibera certificatul de deces. Aceeaşi înţelegere a găsit-o familia tinerei şi la primarul localităţii Valu lui Traian, Florin Mitroi, care le-a acordat tot sprijinul.


Muftiul nu mai răspundea la telefon

Esan este însă foarte nemulţumit de atitudinea şefului Cultului Musulman din România: “Într-o astfel de situaţie, el ar fi trebuit să ne sprijine, dar nu a ridicat un deget. Ba ne-a mai şi minţit că ne ajută, iar apoi nu mai răspundea la telefon. Ne-a sunat după 24 de ore, să ne spună că problema se rezolvă, dar trebuie să mai aşteptăm o zi-două! Asta era încă o minciună, el nici nu ştia că în acel moment noi eram deja în drum spre casă”.
Esan povesteşte că a mers la Muftiat, pe 30 decembrie, să îi ceară socoteală Muftiului. Conform vărului decedatei, nici măcar atunci Muftiul nu a avut o atitudine potrivită pentru calitatea lui de şef al cultului: “Răspundea la mişto, se prefăcea că vorbeşte la telefon, numai să nu discute cu noi. Singura lui problemă era să nu facem tam-tam în presă. Că el făcuse deja declaraţii mincinoase şi îi era teamă să nu se afle adevărul”. În consecinţă, familia tinerei din Valu lui Traian a depus la Comisia de Disciplină a Muftiatului o sesizare cu privire la comportamentul Mufiului.

Iusuf Muurat deghizat în salvator

Redăm mai jos declaraţiile oferite presei de şeful Cultului Musulman din România, Muftiul Iusuf Muurat. Familia tinerei decedate la Spitalul Fundeni consideră că ele nu au nicio legătură cu realitatea.
“Am discutat atât cu cei din conducerea Spitalului Fundeni, cât şi cu înalţi demnitari din Ministerul Sănătăţii, pentru rezolvarea acestui caz. A fost clar o problemă de administraţie, enoriaşii s-au plâns şi de faptul că le-a fost luată în derâdere religia, dar acest incident s-a terminat cu bine până la urmă. Acestea sunt tradiţiile musulmane, aşa că oamenii nu au făcut altceva decât să respecte îndatoririle religioase. Nu era un caz în care aveam un credincios decedat în condiţii suspecte, ceea ce ar fi dus la analize medicale suplimentare. După ce am reuşit să obţinem sprijinul autorităţilor în acest caz, familia din Valu lui Traian a organizat, sâmbătă, ceremonia de înhumare a defunctei”.

Ministrul Sănătăţii a acordat sancţiuni

Medicul şef din cadrul Serviciului de morgă 1 al Spitalului Clinic Fundeni a fost sancţionat cu 10% din salariu şi i s-a ridicat indemnizaţia de conducere pentru o lună, în urma unei anchete demarate de către ministrul Sănătăţii, Ion Bazac. Ancheta a fost iniţiată după ce câteva familii s-au plâns că nu îşi pot lua acasă rudele decedate, din cauza vacanţei medicilor, prilejuită de perioada sărbătorilor.
„Conform legislaţiei în vigoare, medicul şef a fost sancţionat cu 10% din salariul de bază şi i s-a ridicat indemnizaţia de conducere pentru o lună. Asistentul medical principal a fost sancţionat cu reducerea de 10 % a salariului de bază, pe o perioadă de 3 luni. Cei doi angajaţi ai Institutului Clinic Fundeni au prezentat familiei, printr-o scrisoare, scuze publice” se arată într-un comunicat dat publicităţii de către reprezentanţii Ministerului Sănătăţii.

Muftiul ne-a minţit şi nu a mişcat un deget pentru noi"

Sursa:dezvaluiri.ro

Domnul GEAFAR TUNCEL                             


"Protejatii Muftiului isi fac de cap si incalca legile Islamului

Imamul (hogea) Tuncel Geafar e acuzat de tanara Meral Bechir ca a amenintat-o pentru a se culca cu el si apoi, neobtinand ce isi dorea, a lovit-o in fata Campusului * Povestea a inceput in urma cu opt ani, pe vremea cand cei doi si cu Nidal Bagas erau colegi si respectiv prieteni la Liceul Musulman din Medgidia * Fata spune ca Geafar a incercat sa profite de ea inca de pe atunci, facandu-i propuneri indecente si amenintand-o * Imamul si fata - de aceasta data, colegi la facultate - s-au reintalnit in anul 2002, in apartamentul din Constanta al unei colege * Imamul ne-a declarat ca atunci au consimtit amandoi sa intretina raporturi sexuale, dar au fost impiedicati de faptul ca fata era in perioada menstruatiei * "Nu e adevarat. Abia daca am schimbat cateva cuvinte, caci eu nu il suportam si, in plus, eu eram deja logodita. Dupa cateva zile, Tuncel mi-a dat o palma peste fata, in parcul de langa universitate", spune Meral * Consilierul Muftiului, Murat Iusuf, cunoaste povestea de la o matusa de-a fetei * Desi recunoaste ca legile islamice condamna relatiile sexuale dintre un barbat si o femeie care nu sunt casatoriti, iar atunci cand barbatul e imam este si mai grav, el nu a luat nici o masura, pretinzand ca are nevoie de o reclamatie scrisa
Cotidianul "ZIUA de Constanta" continua dezvaluirile despre comportamentul imoral al unor imami (hogi) ai Cultului Musulman din Romania. Repetatele acte contrare invataturii islamice savarsite chiar de catre cei care ar trebui sa reprezinte modele pentru enoriasi nu au fost sanctionate corespunzator. Mai ales ca unii dintre imami sunt protejati chiar de catre Muftiul Sanghirai Bagas. Motivele: prietenii sau colegialitati mai vechi. De aceasta data, e vorba de o acuzatie impotriva imamului de la Valea Dacilor, Tuncel Geafar. Imamul respectiv a mai fost implicat intr-un scandal in urma cu cativa ani, impreuna cu doi fii ai Muftiului, atunci cand toti trei au fost actionati in instanta de catre colegul lor de facultate, Alin Bora Ilmaz, care i-a acuzat ca l-au batut. Ancheta a demonstrat ca baiatul a fost batut numai de catre Serdar Bagas, iar ulterior Ilmaz si-a retras plangerea.Meral Bechir, absolventa a Colegiului "Kemal Atat=FCrk" din cadrul Universitatii "Ovidius", il acuza pe imamul Geafar ca, in anul 2002, a lovit-o in fata Campusului, pentru ca a refuzat sa raspunda la avansurile lui. Cei doi se cunosc de vreo opt ani, pe cand erau colegi la Liceul Musulman din Medgidia. Imamul ne-a declarat ca Meral era cunoscuta in Medgidia pentru escapadele ei amoroase, motiv pentru care a si fost data afara din internat. Tot Geafar pretinde ca a protejat-o pe fata la Medgidia, atunci cand un proxenet si cativa prieteni de-ai lui pusesera ochii pe ea. Dupa ce a absolvit clasa a IX-a, Meral s-a mutat la Colegiul "Constantin Bratescu" din Constanta, iar apoi a urmat cursurile Colegiului "Kemal Atat=FCrk" din cadrul Universitatii "Ovidius". Geafar povesteste ca, in anul 2002, atunci cand deja era imam, s-a intalnit cu Meral in Constanta, in apartamentul unei cunostinte comune. In acest context, cei doi au consimtit sa aiba un contact sexual, impiedicat numai de faptul ca fata se afla in perioada menstruatiei. In schimb, Meral i-ar fi promis ca va face sex cu el in alta zi, lucru care nu s-a mai intamplat. Iar despre acuzatia ca ar fi lovit-o, imamul spune ca nu e nimic adevarat. Baiatul Muftiului, Nidal Bagas, confirma afirmatiile prietenul sau: "Eram in apartament cu Tuncel si am vazut tot. M-am uitat pe gaura cheii si am vazut cum Meral s-a dezbracat in fata lui Tuncel".

Amenintari si bataie
Versiunea fetei e insa total diferita. "Il cunosc pe Tuncel de cand eram eleva la Medgidia. Inca din acea vreme el se lega de mine, pretextand ca nu il salut, iar apoi a inceput sa imi faca avansuri, sa imi propuna intalniri cu japca si sa ma ameninte". Meral spune ca problemele de la Medgidia nu au fost legate de vreo aventura amoroasa. Ea se plange de regimul mult prea auster din internat, motiv pentru care s-a si mutat la o bunica ce locuia in Medgidia. "Imi facusem un grup de amici in Medgidia si obisnuiam sa iesim in oras, mergeam la discoteca. Programul prea strict de la internat m-a impiedicat sa mai raman acolo". Meral a dat de imamul Tuncel si la facultate. Barbatul o urmarea la cursuri si o ameninta, incercand sa o determine sa se culce cu el. "Ne-am intalnit apoi intamplator in apartamentul unei colege. Acolo nu s-a intamplat absolut nimic, mai ales ca eu eram deja logodita pe vremea aceea. Nici nu am vorbit prea mult, pentru ca eu nu il suportam pe Tuncel. Dupa cateva zile, ne-am intalnit la facultate si el mi-a dat o palma peste fata, in parcul de la Campus. Toate afirmatiile denigratoare pe care le-a facut despre mine sunt doar inventii". Dupa incident, o matusa de-a fetei a depus o reclamatie scrisa la decanatul colegiului, in atentia prof. dr. Mamut Enver. Acesta a considerat ca singura sanctiune este sa il puna pe imam sa ii ceara scuze fetei. "Nu consider ca s-a procedat corect. Dupa tot ce s-a intamplat, Tuncel doar mi-a cerut scuze si a promis ca ma va lasa in pace!", e de parere Meral. Aceeasi matusa a facut o reclamatie la Muftiatul Cultului Musulman din Romania. Ea l-a contactat pe consilierul Murat Iusuf si i-a povestit toata tarasenia. Iusuf pretinde ca reclamatia a fost numai verbala si de aceea nu a luat nici o masura. Consilierul e de parere ca reactualizarea acestui scandal este expresia unui grup de interese care vrea sa loveasca in Muftiu, prin anumiti imami. In schimb, consilierul recunoaste ca legile islamice condamna relatiile sexuale dintre un barbat si o femeie care nu sunt casatoriti, iar atunci cand barbatul e imam, este si mai grav. Cu toate acestea, in fata tuturor evidentelor, considera ca nu poate sanctiona pe nimeni daca nu are o reclamatie scrisa. Pe de alta parte, Sura-i Islam, organismul de conducere al Cultului Musulman, care ar putea pune in discutie acest subiect, nu a fost convocat deloc in primele sapte luni ale anului, desi statutul prevede doua sedinte ordinare pe an."

Sursa:ziuaconstanta.ro


"Dansatorul din buric

hogea Geafar Tuncel - escrocul batauş
La o nunta din noiembrie 2009, la care a fost naş, şeful musulmanilor din Valea Dacilor a încălcat câteva principii şi norme morale de bază. Acesta a dansat de faţă cu toată lumea si in curtea Geamiei pe deasupra.
Mai grav este că toata petrecerea a avut loc în curtea casei parohiale, care aparţine Geamiei şi, deci, comunităţii musulmane.Unii ar putea să ne spună că tinerii ar trebui ajutaţi şi, pentru că nu aveau unde să facă nunta, au făcut-o acolo. Greşit: soţia imamului este din localitate şi avea posibilitatea de a face nunta în curtea lor. Şi oamenii chiar se întrebau: este posibil ca un imam să danseze împotriva preceptelor morale si religioase musulmane? Este posibil ca un viitor muftiu, să procedeze aşa?

Semnături pentru "prima casa"

Din spusele mai multor credincioşi, dar şi apropiaţi ai imamului, revoltaţi de cele petrecute acolo, Geafar chiar ar fi vrut ca prin nişte subterfugii să preia pe numele său casa parohială, deşi imobilul este locuinţă de serviciu. De altfel, imamul a şi strâns semnături de la enoriaşii din localitate, prin care aceştia să-şi dea acordul pentru ca locuinţa de serviciu să treacă pe numele său. Chiar dacă această casă parohială, aflată în curtea Geamiei, a fost construită din banii strânşi din donaţiile credincioşilor. Semnăturile ar fi fost strânse sub pretextul ca Muftiul Cultului Musulman să nu îl excludă din rândul preoţimii. Cât despre semnăturile care au fost strânse pentru presupusa posesie a casei parohiale în care locuieşte la acest moment, şi muftiul ştia că acestea au fost strânse cu un scop viclean.
În replică, imamul a susţinut că semnăturile s-au strâns într-adevăr de la aproape 95% din membrii comunităţii, dar că au fost colectate pentru a obţine drept de folosinţă asupra casei parohiale pe care o foloseşte şi care a fost, după cum declară, „vizibil îmbunătăţită cu ajutorul apropiaţilor".
Încă sunt puse sub semnul întrebării declaraţiile contradictorii ale imamului, care spune iniţial că întreaga casă parohială a fost ridicată din banii săi şi ai apropiaţilor, iar ulterior, că, de fapt, a fost doar îmbunătăţită: „I-am întrebat pe cei din comunitate dacă sunt de acord să slujesc şi să folosesc casa parohială până la pensionare. Eu nu am nicio intenţie să-mi trec casa pe numele meu".

Tendinte de violator

In urma cu opt ani, acesta a mai fost acuzat de amenintarea si lovirea unei studente musulmane in curtea campusului universitatii Ovidius. De aceasta data, fata nu daduse curs avansurilor sustinute ale acestui don Juan Imam. Cunoscut pentru violenta sa fata de partea feminina a sexului inca de pe bancile colegiului K. Ataturk din Medgidia, Geafar Tuncel recidiva lovind peste fata o domnisoara logodita in credinta musulmana ce nu-i accepta avansurile sexuale. In urma tuturor plangerilor fetei in cadrul colegiului, singura sanctiune a fost ca acesta "sa-i ceara scuze fetei si sa promita ca nu v-a mai face". Muftiatul nu a luat nicio masura desi acesta era imam la Valea Dacilor inca de atunci si era de datoria lor sa-l sanctioneze cumva. "Reclamatia catre muftiat s-a facut doar verbal, de aceea nu s-au luat masuri"- a spus Murat Yusuf doi ani mai tarziu.
Se pare ca totul a fost musamalizat si bagat sub pres de catre actualul muftiu, pe atunci doar consilier. Yusuf Murat ar fi intervenit la ordinul direct venit de la muftiul de atunci, Sanghirai Bagis, pentru a o convinge pe acea domnisoara sa renunte la plangere sub pretextul ca afecteaza imaginea muftiatului. De ce? Pentru ca fiul acestuia, Nidal Bagis, era prieten de "nebunii" cu Geafar Tuncel. Nidal Bagis a afirmat chiar ca s-a uitat pe gaura cheii la Tuncel cand acesta incerca sa faca sex cu o fata. Pana acolo mergea prietenia lor. Vreau sa mentionez ca acestia erau imami in acea perioada.

Pentru ca erau de aceiasi parte, si fiind constienti ca "oricand mi se poate intampla si mie", au hotarat sa improaste cu noroi in biata fata pana la refuz.In urma acestei prietenii si a minciunilor pe banda rulanta spuse de cei doi falsi propovaduitori ai lui Allah, acea fata a ramas agresata si cu onoarea patata. Sistemul a invins din nou.

Apucaturi de "baieţaş" de dupa...grajduri

Imamul Geafar Tuncel a mai fost implicat intr-un scandal in urma cu cativa ani, impreuna cu doi fii ai Muftiului din acea vreme, Nidal Bagis si Serdar Bagis, atunci cand toti trei au fost actionati in instanta de catre colegul lor de facultate, Alin Bora Ilmaz, care i-a acuzat ca l-au batut. Ancheta a demonstrat ca baiatul a fost batut numai de catre Serdar Bagis, iar ulterior Ilmaz si-a retras plangerea. Oare de ce? Pentru CA CU baietasii de dupa grajduri nu te pui !"

Sursa:tatar-tatarman.blogspot.com


Cam asta este situatia.....
A ne intreba daca chiar nu s-a putut gasi un candidat mai putin compromis, sau cum este posibil ca cei din Consiliul Sinodal sa accepte asemenea candidati, este fara rost.
Totul seamana cu lupta pentru controlul consiliului de administratie si a presedentiei unei companii comerciale.Nu are absolut nimic in comun cu religia.Totul este forma fara fond.Macar cei ce vor sa puna mana pe o companie comerciala, doresc sa o faca cat mai performanta pentru a avea profit.Cei de aici vor sa o jefuiasca pentru a face profit.
Sa ne mai miram ca islamul dobrogean a ajuns in situatia jalnica in care se afla acum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu